DH XC slalom na Křemešníku - (14.03.2010)
Že se naši kluci neztratí ani na lyžařské sjezdovce, dokázal Demo s Přémou, když ve slalomu na Křemešníku všem vypálili rybník a odvezli si první dvě místa!

Je sobota 20.2.2010 ráno a já se zase probouzím do zasněžěnýho a zmrzlýho FRandlína, jako každej víkend svištím na běžky a po obědě si připravit kolo na večerní slalomový závod na sjezdovce.

Oprášit morka, nandat bahňáky, namazat co se dá, sbalit si věci a v jednu hurá na déhá vyrážím s tátou autem. Za náma jede Flash s jeho ženou Katkou a na Křemešníku se máme ještě potkat s výpravou hradeckou.

Kolem druhý sme na místě, koukáme co a jak... Všude samej xcčkař, všichni v elasťákách připravený na pořádnej brutál déhá mordor!! Za chvilku dojíždí i hradec – opilá Eliška, nadupanej Přeeema, nemocnej Hraby a divnej Mára. Nějaký to uvítání, dlouho sme se neviděli..a jdem na kopec zjistit jestli jsme tu dobře na nejbrutálnějším DH závodu na sněhu.

Nikdo z přítomných v životě neviděl sjezdový kolo a tak si tady připadáme trošku divně, ale co už, bude legrace..

Dostáváme se do registrovací boudy a registrujeme ohromný množství xc borců, který s náma pořád laškujou jakože máme trošku výhodu když sme ty sjezďáci.Vyplníš papír, podepíšeš zákonnýho zástupce, dáš 50 kč, dostaneš čtyři cvakací pásky, číslo a jedeš.

Upevnili sme čísla a slečna Jana nám strká kotvu za zadek a ta nás táhne podél trati nahorů.

Nahoře už velký množství lidí, postavenej startovací stan, potkáváme i nějaký normální bikery a vzhůru dolů. Tak abych taky něco řekl k tý trati jo, tak trať teda vedla celá po sjezdovce a byly na ní ohebný slalomový tyče a tys měl slalomovat okolo těch tyčí.

Semtam byla nějaká ta zatáčka dost uzavřená a postupem času to bylo pořád horší takovou uzavřenou vybrat.

A tak jsme jezdili a lidi koukali, semtam i povzbuzovali, sjezdaři padali a bylo krásně.. Jen trošku zima, a trať se začínala strašně vyjíždět, dělaly se velký měkký klopny a byla to strašná bžunda. Nahoře to rozdupeš a pak jen sundaváš střídavě levou a pravou nohu a snažíš se co nejlíp vybrat tu zatáčku kolem tyče. Sjeli jsme si to mockrát a pomalu se blížil začátek závodu a tak jsem si šel vyměnit mokrý rukavice za suchý, dali jsme si ruma a šli jsme na start.

Kolem půl šestý to začalo, rozsvítili se světla, atmosféra zhoustla, byla cítit velká nervozita... A tak tam já a Přééma čekáme na tom startu v tý velký zimě přibližně hodinu abysme se už mohli pustit dolekopcom a koukáme jak to xc kucí pouštěj dolů jak o život. Mezitím už se Flash dostává nahoru a že prej jel jako první a bylo to fájn.

Konečně se dostávám na řadu, loučím se s přáteli a už mi pán se stopkama a vysílačkou říká deset sekund..Uff, těším se, 5, mám hodně šlapat?, 3,2,1.... Kucí řvou a já šlapu, hodně..  Levá, pravá, levá a sem dole. Nespadl jsem a sem štastnej, čekám na Přeemu a vrrrm Přééma je taky dole. Jana nandavá kotvu a táhnem zase nahoru, hodinu čekáme a zase jedu.. 3,2,1.. ssssššš levá sssš pravá ssššš levá sššš pravá sššš a sem dole, Přéma je dole, Flash je dole. Jana nandavá kotvu a nahorů. Hodinku si počkáme a sssšš sšš sme dole a pak jedem zase nahorů a sssš ssšš a jsme dole.. Jak jste asi poznali jely čtyři kola a dva nejlepší časy se sečetly a daly výsledný čas. Než to tam všechno sečtou tak si jdem ještě s Přéémou a bikrosařem Faistíkem dát duálek ve třech. Jedu první, Faistík me předjíždí, jedu sám, Přéma jede jinudy. Parádní dual..    Převlíct do suchýho a čekáme na vyhlášení.

Byly celkem 4 kategorie, ženy, masters, hobby a mládež. Flash dolů dosjezdoval s výsledným časem 2:43 na 16. místě v kategorii hobby. Jinak hobby vyhrál Faistík, který se jako jediný dostal pod 2 minuty a tak za čas 1:55 získal největší ovace. V kategorii mládež byl na třetím místě nějakej kluk, na druhým Přeeema s časem 2:13 a na prvním místě sem byl já s časem 2:02. Dostali jsme igelitku, já dostal na bedně křeč do obličeje :D potlesk, radost, slzy, dojetí... a jedem domů. Rozloučili jsme s hradeckejma a v konvoji já, táta a Katka, Flash jsme pomalu ukrajovali dlouhou cestou v naprosté tmě a mlze po rozbitých, zledovatělých silnicích a napjatě očekávali ceduli FRandlín.

Byla to paráda si takhle zablbnout prostřed tý nudný zimy a parádní start do nový sezóny. Děkuju tátovi, Katce, Elišce(Anežce), Hrabymu, Márovi za povzbuzování.

Démo n

Koukněte se také na video od i-Vysočina.cz

Vstup do diskuze >>

Zpět
BLESKOVKY
4.7. - 6.7. zavřeno (04.07.2016)

V pondělí 4.7. bude obchod zavřen a těšíme se na vás 7.7.

V sobotu zavřeno (30.04.2015)

V sobotu 2.5.2015 nebude obchod otevřen.

JACK FERNET 2014 (04.12.2014)
JACK FERNET (04.11.2013)
Orientační závod PO STOPÁCH JACKA FERNETA letos 30.11.2013...Pozor změna v registraci již nyní na www.jackfernet.cz
kola SCOTT 2014 (04.11.2013)

Novou kolekci kol SCOTT pro rok 2014 již máme částečně na krámě! Zase o kus lepší technika, perfektní design, 5 let záruka... to musíte vidět!