1. ČP DH Krupka u Teplic - (28.06.2010)
Dnes se podíváme o měsíc zpět na první pohárový závod ve sjezdu, o kterém sepsal pár řádek Přéma.

V pátek (21.5.2010) jsme přes Humpolec, Prahu a Teplice vyrazily ve složení já (Přéma), Zelí a Demo do Krupky u Teplic na první závod Českýho poháru. Po příjezdu do Krupky jedem ubytovat Dema do apartmá, nám najít místo v kempu a hurá na dráhu.

Z trati  jsem měl trošku obavu. Na netu se občas objevovaly zprávy o tom, že je to do kopce, že pořád šlapeš a ták. První jízda mě, ale naprosto vyvádí z omylu. Trať mi příde jako naprosto skvělá, jede, pěkný pasáže, sem tam malej skoček, různý typy zatáček, kameny, kořeny... Je pravda, že nebyla zrovna nejtěžší, ale bavila mě.

V pátek si teda nalítáváme trať. Celou dobu jezdíme lanovkou, ale jelikož se odpoledne zvedl docela vítr z hor, tak stařičkou lanovku (tuším, že nejstarší v ČR!) obsluha vypíná a my se necháme vyvážet autama na kopec. Občas je to docela hustý, když stojíš 15 minut zavřenej v nákladovým prostoru dodávky bez oken spolu s dalšíma asi 15 lidma...Nakonec dáváme za pátek asi tak 8 jízd a pěkně unavený jdeme se Zelím vařit a udělat postel do Bělouše. Večer jdeme společně s Demem a jeho spolubydlícíma na koncert do místního zařízení zvaném Střelnice. Maj tu koncert nějaký HC kapely a je to opravdu HC, především když zpěvák piští a bubeník do toho tluče jak fanoušek ostravského Baníku. Domů jdeme naštěstí docela brzo, a tak se ráno budíme krásně vyspalý do krásného rána.

Zelí sice kvůli jistému problému nemůže asi hodinu vylézt ze spacáku, ale vše se mu nakonec podaří zažehnat a můžeme jít po snídani na lanovku. Jezdíme, trať se vyjíždí, lanovka lítá...Okolo půl třetí si jdeme na půl hoďky stopnout do fronty na registraci. Navečír jedem povinný trénink. Potom ještě pár jízd a balíme to. Gril, kofola, západ slunce, Zelí volá rodině, já přemýšlím o důchodu, volám Shamannovi, přežírám se... Asi o půlnoci jdem spát.

V neděli vstáváme okolo osmý, dáváme jízdu a okolo půl jedenáctý jdem na to. Nevím jak se jelo klukům, ale mě se jelo krásně, akorát občas nadávám na pláště, protože mi to hrozně klouže a nejede. Po dojetí do cíle zjišťuju, že to mám celou dobu prázdný, v plášti mám klacky, kameny, jehličí a píchlou duši. Klucí vypadají docela spokojeně, Demo má klasickou depku. Ve finálový jízdě se nám všem daří docela výrazně zrychlit a dopadly jsme teda následovně. Demo v semifinále 12. a ve finále 9. Já v semíčku 15. a ve finále 13. Zelí v semíčku 54. a ve fajnlu 41.

Celkově se mi závody v Krupce líbily, trať pěkná, počasí dobrý...

Čao Přéma

Vstup do diskuze >>

Zpět
BLESKOVKY
4.7. - 6.7. zavřeno (04.07.2016)

V pondělí 4.7. bude obchod zavřen a těšíme se na vás 7.7.

V sobotu zavřeno (30.04.2015)

V sobotu 2.5.2015 nebude obchod otevřen.

JACK FERNET 2014 (04.12.2014)
JACK FERNET (04.11.2013)
Orientační závod PO STOPÁCH JACKA FERNETA letos 30.11.2013...Pozor změna v registraci již nyní na www.jackfernet.cz
kola SCOTT 2014 (04.11.2013)

Novou kolekci kol SCOTT pro rok 2014 již máme částečně na krámě! Zase o kus lepší technika, perfektní design, 5 let záruka... to musíte vidět!