Víkend na kole - (12.05.2009)
O tom jak se teamová mladá krev připravuje na sezónu se můžete dočíst ve víkendovém reportu od Shamanna!

Sobota

Na sobotu odpoledne bylo naplánovaný ježdění na dirtech a v lese. Vše se nakonec skvěle vydařilo, i přes páteční teamovou poradu(gej klub kozmen) a náročný koncert Tří sester.

Sešli jsme se na bývalé bikrosce za sídlištěm Hvězdárna, kde je zprovozněná lajna pohodovejch dirtů. Ve složení já(shamann), preeema, demo, hraby, zelí, hanz a pár mladejch kluků jsme hopsali přibližně do čtyř hodin. Jezdilo se opravdu skvěle - sluníčko příjemně hřálo, vítr nefoukal a já si připadal, jako by byli prázdniny v plným proudu. Každej si jezdil podle sebe a nic se zbytečně nehrotilo, Přeeema ladil ruce, nohy a různý kombinace, Demo si lítal ve svým frandlínským štýlu, Hraby si zvykal na novej rám, Zelímu se do dirtů moc nechtělo a tak přebral funci fotografa, Hanz nalítaval poprvé dirty a já po dlouhé pauze, kvůli zlomené kličce jsem si znovu pořádně zaskákal a zopakoval nějaké naučené triky.

Po dirtovačce nastal přesun do lesa za bikroskou. Bohužel Demo, který byl od pátku u Preeemy se musel odpojit a tak s Preeemou jeli k němu domů, pro věci. Já se Zelím a Hrabym jsme si mezitím poslali nějaký gapy a poladili skoky na trati. Když se vrátil Přeeema, tak jsme si všichni dali ještě lávky a trochu posjezdovali.

Dole padlo rozhodnutí vyrazit na sjezd k Jakubu. Cesta přes město, rychle vytlačit kola a už se jelo. Dali jsme asi tři jízdy a unavený to zabalili. Já, Preeema, Hraby a Hanz jsme zajeli ještě pozdravit kluky do skateparku a domluvit se na večerní grilovačku na bikrosce. A tím skončilo sobotní poježdění.

Neděle

V sobotu jsme se během dne domluvili, že zavítáme do FR ráje jménem Brandlín. Byli jsme tam i minulou neděli, takže jsme to už měli trochu natrénovaný.

Z Hradce vyjíždíme okolo desátý hodiny ranní. V prvním autě já, kola a Zelí a v druhým Preeema, Hraby a Hanz. V Brandlíně už na nás čeká Demo, Kuba a pokérovanej Flash. Vyndaváme kola, oblíkáme se a vyrážíme do lesa na lávky, gapy a na jiný frandlíňácký výtvory. Hanz testuje nově koupenou kameru speciálně na kolo, kterou si připevňuje na řidla. Hned na první lávce jde předním do hrany dopadu, padá, ale kamera naštěstí zůstává v pohodě.

Jezdíme dál, naskakujeme nový věci a užíváme si krásného nedělního počasí. Společně naskakujeme věci na tratičce, která začíná dřevěným gapo-dropem přes cestu, následuje dh zatáčka, klopna se zakončením do mini dropu, dvě na sebe navazující klopny, dva dřevěný gapíky, jáma, a pak se cesta dělí na menší lávku v levo a větší v pravo a schází se na mx gapu přes potok. Dost zábavy si všichni užíváme především na zpáteční cestě přes potok, který se od naší minulé návštěvy nepěkně rozvodnil. Tratičku si dáváme celou asi tak třikrát a po kouskách se odebíráme na dirty.

Brandlínský dirty, to je pro mě Z.L.O. O letních prázninách jsem byl sám za klukama na návštěvě v Brandlíně a ošklivě jsem se na tom jejich třetím dirtu mezi stromama rozbil. Takže k nim mám jistou averzi. Skákal jsem tedy jenom první dva a ten třetí jen očima proklínal. Jenže po nějaký chvíli mě chuť po hopsání přemohla a tak jsem tam poslal všechny. Lítalo se přibližně hodinku a nejvíc to asi zabíjel Demo. Bylo vidět, že to má nalítaný a skoky mu nedělali žádnej problém. Od dirtů se tedy přesunujeme k autům na nějakou tu sváču, kde se od nás odpojuje Flash.

Krmíme se, kecáme, testujeme kočku a přichází na nás únava za celý víkend. Někdo už přemýšlí, že to zabalíme, ale nakonec znovu zvedáme kola a jdeme se zřídit na sjezd. Já čekám ještě na Preeemu, než se oblíkne a s klukama se scházíme na kopci. Ani už přesně nevím kolikrát to sjiždíme, ale zhruba po hodině a půl to definitivně balíme a jedeme k autům.

Zbalíme sebe a kola, rozloučíme se s klukama a jedeme zpět do Hradce. V Hradci mě Zelí vyhazuje před barákem, uklízím kolo, platím za cestu a Zelí odjíždí. Já se ještě musím převlíct, umejt, sbalit věci, cesta na nádro a busem do čb...Doma jsem až kolem osmý a pod těžkým nátlakem ostatních ještě hážu fotky do pc a na net, aby se mohli pokochat. Při tom usinám a v pondělí, jako obvykle zaspávám do školy:-)

Shamann

Vstup do diskuze >>

Zpět
BLESKOVKY
4.7. - 6.7. zavřeno (04.07.2016)

V pondělí 4.7. bude obchod zavřen a těšíme se na vás 7.7.

V sobotu zavřeno (30.04.2015)

V sobotu 2.5.2015 nebude obchod otevřen.

JACK FERNET 2014 (04.12.2014)
JACK FERNET (04.11.2013)
Orientační závod PO STOPÁCH JACKA FERNETA letos 30.11.2013...Pozor změna v registraci již nyní na www.jackfernet.cz
kola SCOTT 2014 (04.11.2013)

Novou kolekci kol SCOTT pro rok 2014 již máme částečně na krámě! Zase o kus lepší technika, perfektní design, 5 let záruka... to musíte vidět!